2007 Craters of the Moon (Idaho Amerika)

Tijdens onze rondreis in 2007 hebben we onderweg in de richting van Yellowstone Craters of the Moon bezocht. Dit gebied is onstaan door vulkaan activiteit.

2007 Grand Canyon (Arizona Amerika)

In 2007 hadden we onze eerste kennis making met Amerika. In het westelijk deel van Amerika werd door ons de vaste bezienswaardigheden bezocht waaronder de Grand Canyon.

2007 Highway 1  (Californië Amerika)

2007 Highway 1 (Californië Amerika)

Tijdens onze rondreis zijn we via Highway 1 van Los Angeles naar San Francisco gereden. We hebben er twee dagen over gedaan. Dit is het minimum om alles te kunnen zien en beleven.

2007 Joshua Tree (Californië Amerika)

Tijdens onze vakantie in 2007 lag Joshua Tree ook op onze route. Even een kort bezoek aan dit park gedaan.

2007 Las Vegas (Nevada Amerika)

In 2007 kon een bezoek aan Las Vegas ook niet uitblijven. Je raakt niet uitgekeken als je langs de Strip loopt.

2007 Los Angeles (Californië Amerika)

Onze rondreis in Amerika in 2007 werd gestart in Los Angeles. We hadden twee dagen de tijd. 1 dag zouden we in ieder geval naar Universel Studio gaan.

2007 Mariposa Grove (Colorado Amerika)

Tijdens onze rondreis bezochten we Yosemite. Vanuit Yosemite hadden we een overnachting nabij Mariposa Grove. Op weg naar het overnachtingsadres hebben we Mariposa Grove bezocht om de reuzensequoia

2007 Mono Lake (Californië Amerika)

Op onze route tijdens de rondreis hebben we ook Mono Lake kort aangedaan. Hierbij wat foto's.

2007 Reno (Nevada Amerika)

Reno lag tijdens onze rondreis in 2007 op onze route. Wij hadden in ieder geval een overnachting in deze plaats. Toch nog even een klein foto rondje gemaakt.

2007 Route 66 (Amerika)

In 2007 hebben we tijdens onze rondreis een deel van de oude route 66 gereden. Met name het plaatsje Seligman was leu om even te zien.

2007 San Diego (Californië Amerika)

In 2007 hebben we drie dagen in San Diego verbleven. We hebben de stad verkend en een bezoek gebracht aan San Diego Zoo en Sea World.

2007 San Francisco (Californië Amerika)

San Francisco blijft een mooie stad om te bezoeken. Hierbij wat foto's om een indruk te geven.

2007 Universal Studios (Los Angeles Amerika)

Bij de start van onze rondreis in 2007 verbleven we 2 dagen in Los Angeles. Na een dag in de stad gereden te hebben zijn we naar Universal Studios gegaan om wat te ontspannen.

2007 Yosemite (Californië Amerika)

In 2007 ook Yosemite bezocht. Yosemite heeft een mooi berglandschap. Je kan er heerlijk wandelen en veel zien. Vanuit Yosemite zijn we via de Tiogapas in de richting van Yellowstone gereden.

2007 Zion (Utah-Amerika)

In 2007 een rondreis in het westelijk deel van Amerika gedaan. Tijdens deze reis werd Zion voor 1 dag aangedaan.

2007-2009 Bryce Canyon (Utah Amerika)

Bryce Canyon blijft een mooi en sprookjes achtig landschap. Daarom hebben wij dit nationaal park twee maal bezocht.

2007-2009 Capitol Reef (Utah Amerika)

Capitol Reef werd tijdens twee rondreizen in Amerika aangedaan.

2007-2009 Grand Teton (Wyoming Amerika)

We hebben in Amerika al twee keer Grand Teton aangedaan. Dit was een keer begin september en eind september. Ondanks dat het beide maal in september was zie je toch een ander landschap.

2007-2009 Monument Valley (Colorado Amerika)

In 2007 zijn we tijdens de rondreis vanaf Page naar Monument Valley gevlogen. Dit deden we over het gebied van Lake Powel. In 2009 lag het op de route en hebben we het weer bezocht.

2007-2009 Yellowstone (Wyoming Amerika

Yellowstone vinden we tot nu toe ook een van de mooiste natuurgebieden van Amerika. We hebben het in 2007 en 2009 bezocht.

2008 Icefields Parkway (Canada)

In 2008 hebben we voor het eerst een rondreis met een camper gemaakt in Canada. Dat jaar was het in de maand juni voor Canada wat koud. We hebben in ieder geval van de natuur genoten.

2008 Vancouver (Canada)

In 2008 werd onze camperreis in Vancouver gestart. We verbleven eerst 2 nachten in een hotel om de stad te verkennen.

2008 Vancouver Island (Canada)

Nadat we twee weken met de camper in Britisch Columbia hadden rondgereden gingen we voor een week naar Vancouver Island. Het landschap is hier weer heel anders. We hebben ervan genoten.

2009 Antelope Canyon (Arizona Amerika)

Omdat ik al meer over Antelope Canyon had gelezen en foto's had gezien kon een bezoek niet uitblijven. In 2009 eindelijk Antelope Canyon bezocht. Die dag zijn we ook bij Horshoe Bend geweest.

2009 Arches (Utah Amerika)

In 2009 Arches National Park bezocht. Je kan hier wandelingen maken in een schitterende natuur.

2009 Bad Lands (South Dakota Amerika)

In 2009 tijdens onze rondreis in Amerika Bad Lands aangedaan. Hierbij wat foto's.

2009 Black Canyon (Colorado Amerika)

Tijdens onze rondreis in Amerika in 2009 in het canyon gebied verbleven hebben we ook de Black Canyon bezocht.

2009 Canyonlands (Utah Amerika)

Tijdens een rondreis in Amerika verbleven we in Moab in de staat Utah. In deze staat hebben we enkele nationale parken aangedaan.

2009 Canyonlands Ballooning (Utah Amerika)

Tijdens voorbereidingen van onze vakantie kwamen we op internet bij Canyonlands Ballooning uit. Via de mail werd al snel een ballonvaart gepland. Hierbij wat foto's van deze ervaring.

2009 Custer State Park (South Dakota Amerika)

Custer State Park werd tijdens de rondreis in 2009 bezocht. In het park zijn verschillende dieren aanwezig waaronder de bizon.

2009 Deadwood (South Dakota Amerika)

Tijdens onze rondreis in 2009 hebben we drie nachten in Deadwood doorgebracht. Vanuit Deadwood hebben we de omgeving van de Black Hills verkend.

2009 Denver (Colorado Amerika)

In 2009 zijn we onze rondreis gestart in Denver. Vanuit Denver zijn we in de Rockymountains ingegaan opweg naar de Blackhills.

2009 Devils Tower (Wyoming Amerika)

Voor onze rondreis had ik al foto's van Devils Tower gezien. We wilden in 2009 zeker een bezoek brengen aan dit mooi stukje natuurgebied.

2009 Durango-Silverton (Colorado Amerika)

We hadden tijdens voorbereidingen voor onze rondreis gelezen dat er tussen Durango en Silverton nog een stoomtrein reed. De Durango & Silverton Narrow Gauge Railroad. De trein rijdt een traject

2009 Kodachrome Basin (Utah Amerika)

In 2007 waren we al in de omgeving van Kodachrome Basin geweest maar toen konden we het niet vinden. Het ligt in de buurt van Bryce Canyon. In 2009 toch kunnen vinden hierbij wat foto's.

2009 Mesa Verde (Colorado Amerika)

In 2009 tijdens onze rondreis een bezoek gebracht aan Mesa Verde. Hier zijn de klifwoningen van de vroegere bewoners te zien.

2009 Mount Rushmore (South Dakota Amerika)

In 2009 lag onze route door de Black Hills. Het was dus een kleine stap om een bezoek te brengen aan Mount Rushmore.

2009 Salt Lake City (Utah Amerika)

Salt Lake City is voor ons ook niet een stad om zomaar te bezoeken het lag op onze route voor een overnachting. Als je toch bent dan maar een bezoek brengen aan Temple Square.

2009 Valley of the Gods (Utah-Amerika)

In 2009 hebben we weer een rondreis in Amerika gemaakt. Tijdens deze reis hebben we een rit gemaakt in Valley of the Gods. Tijdens de rit wat foto momenten ingelast.

2010 Arenal Volcano (Costa Rica)

Tijdens onze rondreis en verblijf met uitzicht op de Arenal vulkaan hebben we 's-avonds een kleine eruptie gezien.

2010 Dominical (Costa Rica)

Tijdens onze rondreis enkele dagen in de omgeving van Dominical verbleven. Mooi gebied om paard te rijden en op zee walvissen te spotten.

2010 Manuel Antonio (Costa Rica)

In 2010 hebben we een rondreis in Costa Rica gemaakt. Dit is een van onze mooiste reizen. Het land is schiterend met al die dieren, bloemen en planten.

2010 Monteverde (Costa Rica)

Tijdens onze rondreis in Costa Rica hebben we een paar nachten verbleven in het gebied van het Montverde regenwoud.

2010 Rincon de la Vieja (Costa Rica)

Tijdens onze rondreis verbleven we ook enkele dagen in het vulkanen gebied Rincon de la Vieja

2010 San Gerardo de Dota (Costa Rica)

Tijdens de rondreis hebben we enkele dagen in San Gerardo de Dota verbleven. In dit gebied is de Quetzals te bewonderen.

2010 San Jose (Costa Rica)

Onze rondreis 2010 werd gestart in San Jose de hoofdstad van Costa Rica. Het is een mooie en drukke stad. Zodra je de stad uitgaat kom je in de geweldige natuur van het land.

2010 Sarapiqu (Costa Rica)

Costa Rica in het gebied van Sarapiqu.

2010 Tortuguero (Costa Rica)

Na San Jose zijn we voor een paar dagen naar Tortuguero geweest. Je kan er alleen via het water komen. In de nacht hebben we de zeeschildpadden gezien die aan land eieren kwamen leggen. We mochten

2012 Acadia-Bar Harbor (Amerika)

Tijdens een rondreis in oostelijk Amerika hebben we de omgeving van Acadia en Bar Harbor aangedaan.

2012 Boston (Amerika)

Tijdens een rondreis aan de oostelijke zijde van Amerika werden ook enkele grote steden bezocht.

2012 Cloucester (Massachusetts Amerika)

In 2012 tijdens onze rondreis in oostelijk Amerika het kustplaatsje Cloucester aangedaan. Hier wordt veel kreeft gevangen en gegeten.

2012 Het Capitol (Washington D.C. Amerika)

Als je Washington D.C. bezoekt kan een bezoek aan het Capitol niet uitblijven. Je kan gemakkelijk via internet een bezoek plannen en vastleggen.

2012 Mystic Seaport (Connecticut Amerika)

In 2012 tijdens een rondreis in oostelijk Amerika hebben we een bezoek gebracht aan Mystic Seaport. Hierbij wat foto's.

2012 New York City (New York Amerika)

Iedereen zou eens een bezoek moeten brengen aan New York City. Wij hebben er in ieder geval een dag de highlights gezien. Omdat wij meer voor natuur gaan was dit voor ons voldoende.

2012 Washington D.C.  (Columbia Amerika)

2012 Washington D.C. (Columbia Amerika)

Tijdens onze rondreis in oostelijk Amerika hebben we een paar dagen in Washington verbleven. Dit was uiteindelijk nog te kort. Er is zoveel te zien en te doen dat je er wel een week je kan vermaken

2013 San Francisco Alcatraz

In 2013 gingen we naar Hawai voor een rondreis. Tijdens de heenreis vlogen we naar San Francisco waar we 1 dag verbleven. Omdat we in 2007 Alcatraz niet hadden bezocht zijn we toen gegaan.

2015 Niagara Falls (Canada)

We hadden tijdens een rondreis in oost-Amerika al eerder de Niagara Falls bezocht. Nu blijkt dat ze vanaf de zijde van Canada nog mooier zijn.

2015 Ontario (Canada)

Hierbij wat foto's van het geen we in het oosten van Canada gezien en gefotografeerd hebben.

2015 Toronto (Canada)

In juni 2015 hebben we 2 weken een rondreis met een camper gemaakt in een deel van oost Canada. We zijn gestart en geeindigd in Toronto.